!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: Buat Seseorang

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Monday, October 08, 2007

Buat Seseorang

Jangan kau beri harapan jika belum pasti tujuannya.....
Engkau tempatkan aku di tempat yang tinggi dan kemudian kau lepaskan aku.... menjadi kehidupanku yang tidak menentu.
Besar kesilapanmu besar lagi perasaanku, Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku......
Kamu coba menyatakan aku membuat kesilapan yang tak mungkin kau maafkan lagi , hingga ku tak mungkin perlu di sisi."........."
Kini suasana sepi menanbahkan hening di hati mengadili sikapmu biar di jiwamu, aku telah tiada.
Di waktu begini di usik kenangan waktu silam yang bertandang lagi
Biarlah ini menabahkan hatiku........Andai sudah tiba waktu dan kita tidak jodoh..... biarlah kita berpisah....dan merana

3 Comments:

At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Cnta sejati adalahketika dia mencintai orang lain dan kamu masih mampu tersenyum sambil berkata :aku turut bahagia untukmu

 
At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Selagi aku mampu tersenyum...selagi aku mampu membuat orang tertawa...selama itulah aku bahagia


nita

 
At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said...

kau akan selalu berada di hatiku ...karena sesungguhnya engkaulah cinta sejatiku

adhem

 

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home