!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: Kau Semalamku

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Friday, March 30, 2007

Kau Semalamku

Apa lagi yang indah selain di sayang di kasihi
Apa lagi yang perlu dalam diri jika tidak ada kasih sayang dan perhatian
Hanya itu yang aku mau dan aku tidak tau saat ini ...

Ya Tuhan,bagaimana aku harus teruskan perjalanan ini tanpa ketabahan darimu untuk hatiku
Aku rindu dia..rindu semalam bersamanya....arrhhhh

3 Comments:

At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Tiada lagi yg lebih indah selain bersama orang yang di sayang,di cintai dan di kasihi .
semalam bersamamu ....sudah cukup mengobati rasa rindu yg menggebu.
moga tuhan terus memberi ketabahan di hatimu,dalam menempuh langkah hidupmu.
salam sayang dari jauh untukmu.
peluk mesra dariku .

Adhem

 
At 3:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Name: Nita
Location: Taipei, TW
.......Aku, Yang kehilangan Cintamu

View my complete profile

Aku berharap kau tak akan kehilangan cintamu lagi .
ijinkanlah aku tuk mencoba membalut luka hatimu .
Biarkanlah ku coba lagi mebangun kembali cintamu ,di antara keping** cinta ini .
By:sumpex

 
At 1:56 AM, Anonymous Anonymous said...

hmmmmmmmm chat asyik banget nih .....sepertinya aku enggan meninggalkan dirimu.
makasih banyak yah ...dah mau nemani aku malam ini .
wassalam

adhem

 

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home