!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: Hari Ini Hari Ibu ( Mu Cin Cee )

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Sunday, May 14, 2006

Hari Ini Hari Ibu ( Mu Cin Cee )

Dan saya rindu.Amat Rindu

Ini hari cuacanya mendung .....hujan rintik-rintikkkk
Tidak mungkin segala jasa mampu saya balas.....
Semenjak kanak-kanak dan sudah dewasa ini terlalu agung pengorbanannya,yang tidak akan mungkin saya balas dengan sesuatu yang setara.saya cuma berharap yang saya mampu menjadi anak yang solehah yang mampu menjaga dan melindungi sebagaimana sabarnya dia dengan karena saya dulu.
saya cuma berharap saya tidak mengecil dan melukakan hatinya lagi.Dan saya cuma berharap saya tidak lupa untuk tidak jemu-jemu menitipkan do'a buatnya nanti.

Ibu.... terima kasih untuk apa-apa untuk segala-galanya saat gembira atau luka lara,sehat,dan sakit,jal,berlari ,rebah dan bangun semula ibu senantiasa ada bersama , bukan di belakang bukan di hadapan tetapi di sisi saya memimpin semula.

Ibu tahu bila saya harus dilepaskan berdikari,tetapi di hati saya senantiasa tahu sekiranya.

saya sudah lelh berlari atau terbang tinggi dan saya mau di lindungi dan di kasihi.
saya akan senantiasa boleh kembali pada ibu
karna di situ berada bersama ibu saya akan senantiasa merasa selamat untuk selama-lamanya.

Di sini hari ini hari ibu
Dan saya merasa sangat rindu ,amat rindu pada ibu

Tuhan ku pinta satu nyawa untuk anakku agar iya dapat menemaniku ,menjalani sisa hidup ini
Tuhan kupinta satu nyawa untuk anakmu karna aku tak pernah inginbermimpi.....hidup lebih lama darinya....
Tuhan ......kupinta satu nyawa untuk anakku meski ia harus kutukar dengan nyawaku sendiri.

Tuhan lindungi anakku selalu
temani dia melewati waktu bersekolah,bermain menyanyikan lagu sampai ketika.....
senja mengantarkan pulang pada anakku yang ku rindu.

(Renungan seorang ibu untuk anaknya )

Mudah-mudahan menjadikan untuk tetap menghormati Ibu kita dan juga bagi yang sudah berkeluarga untuk lebih......menghargai anak-anak kita.

4 Comments:

At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

kok hari ibu...
bukannya tnggal 22 des....

 
At 11:31 AM, Blogger buderfly said...

Hari ibu disana ya Nit...

Ibu, beliau adalah segala awal dari kehidupan, kemuliaan dan cinta...

 
At 10:34 PM, Anonymous Anonymous said...

hari ibu kan tiap hari ya sis nita:) salam kenal dari medan

 
At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... Rent car gps Effexor zoloft oxycontin addiction blackberry montreal

 

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home