!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: :: Happy Birthday To You ::

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Sunday, February 10, 2008

:: Happy Birthday To You ::

SELAMAT ULANG TAHUN ( R )

Semoga panjang umur murah rezeki,dan gembira selalu
Tiada bingkisan istimewa yang dapat aku berikan
Tiada card ucapan indah yang dapat aku ulurkan
Buat kamu di hari yang istimewa ini
Hanya ucapan sebagai pengganti diri ini
Hanya do'a yang mengiringi kamu
Semoga impian terlaksana...

Aku berharap:semoga dengan bertambahnya umurmu, bertambahnya pengalaman suka duka yang kita hadapi dalam hidup ini.Dan semoga tabah menghadapai kehidupan ini, jadilah manusia cemerlang, manusia yang mendapatkan ke ridho'an.
Sambutlah di hari kelahiranmu ini bukan terletak dari besarnya cake yang di potong atau berapa batang lilin yang di tiup atau berapa banyak hadiah yang diterima.
Tapi semua terletak pada seberapa jauhnya kita bersyukur pada illahi, karna masih di beri nafas dan kodrat untuk kita menjalankan kehidupan ini.
Bersyukur di beri kesehatan di beri panca indra yang cukup untuk kita bebas bergerak.
Salam mesra dari kejauhan

2 Comments:

At 10:21 PM, Anonymous Anonymous said...

happy belated birthday buar R...
moga di murahkan rezeki dan di kurnikana kebahagian sepanjang masa..

 
At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Di hari kelahiranku ,aku sangat senang sekali ..ingin rasanya aku berbagi suka dengan seorang gadis yang sangat aku puja.
namun apa daya dia sangat jauh berada nun jauh di rantau orang .
aku mencoba menemui dia di alam maya (cyber).
namaun apa yg aku dapati ,sungguh tak kuduga ,dia tengah bersama dg orang lain,aku coba menegur dia ...namun tak ada jawab yang aku dengar .
terbayang di pelupuk mata ...keasyikan dia bercanda ria dg seorang yg belom aku kenal ....
AWIK.....mungkinkah kau benar2 menyayangi dia ....sebagai mana rasa sayangku aku terhadap dia
Buat nita yg aku sayang,terima kasih telah memberikan aku sebuah kado yg tak bisa aku lupakan.
salam sayang selalu , dari aku buat kamu.
Rdy

 

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home