!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: Perlu......

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Tuesday, December 01, 2009

Perlu......

Hidup nggak selalu indah
Hargailah orang orang yang dekat di sekeliling kita
mungkin mereka masih memerlukan kita
"Apa bila aku kesepian hiburkanlah aku dengan suaramu.. apa bila aku sakit obati aku dengan rasa kasih sayangmu...apa bila aku mati jangan mandikan aku dengan air matamu....apa bila aku di kuburkan, kuburkan aku dalam hatimu...DAN apa bila aku tersesat selamatkan aku dengan do'amu.."
I L.O.V.E U
SO MUCH

2 Comments:

At 10:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Ku ingin selalu menghiburmu,dikala kau resah.
Ku ingin memelukmu,dikala kau sedih.
Ku selalu berdo'a untukmu agar kau senantiasa bahagia.
Namamu senantiasa kutempatkan dihatiku,untuk sepanjang masa,hingga akhir hayat menjemput.
Ku tak ingin melihat air matamu berlinang.
Ku tak ingin kau bersedih.
ku ingin melihat kau bahagia.
Ku ingin melihat senyummu merekah.
Salam peluk mesra,dari jauh untukmu.
Dari aku yang menantimu.

Adhem

 
At 8:43 PM, Anonymous nita said...

@ adhem: makasih atas semuannya......

 

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home