!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: Kebodohan Q

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Thursday, April 02, 2009

Kebodohan Q

Ketika hati telah terpaut pada seseorang, saat itu hatiku tertutup untuk siapa saja yang berusaha masuk keruangan hatiku.
Q bertahan dengan membiarkan hati ini masih untuk seseorang, walau aku tauuuu tak ada harapan buat aku. dan aku membiarkan hati ini terpuruk dengan perasaanku sendiri.
Tiada keinginann untuk melepaskannn jauh jauh dari hati.
Mungkinkah aku manusia yang paling bodoh....
Mengharapkan cinta yang aku blum tau pasti......

0 Comments:

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home