!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........: ~ GuGuR ~

SEMALAM,HARI INI & SELAMANYA..........

Bersuara tanpa rupa,berbicara tanpa suara,berjumpa dan berbicara hanya dalam blogger,harapan suatu hari nanti kita akan bersuara dialam nyata......

Saturday, April 23, 2011

~ GuGuR ~

Semenjak aku meminjakan kaki di dunia cyber ini....
Aku tidak pernah melupakan realiti diriku yang sebenarnya, aku tetap ingat nilai" manusia yang pernah singgah di jiwaku, aku masih menghargai orang,Hargai kebaikan orang, aku tak pernah menghilangkan rasa insan itu.

Apa bila itu hanya menjadi senda gurauan dan permainan yang menganggap dunia cyber tak memperlukan ke iklasan......Orang" yang mengikuti kata hatinya dan lagi bukan budi bahasa dan Hormat menghormati dan sebebasnya berbohong dan menipu, mengetawakan kejujuran dan kebaikan orang.
Aku sangat terluka, kecewa dan merasa Alangkah SIA- SIA

Namun aku tetap sadar
Biarlah mereka dengan labunya.
Aku Ihklas
Tidak apa" semua jadi senda dan permainan manusia
Asalkan aku tidak termasuk Golongan itu
Tuhan lebih tau biarlah mereka berbahak-bahak mentertawakan aku.
Asalkan aku tidak menangis bersama mereka bila Tuhan membalas segalanya

Walau jiwaku tidak urban..... Bukan jiwa cyber yang di anggap dunia yang tidak perlu kejujuran.
AKU TETAP AKU

0 Comments:

Post a Comment

::. Seandainya kau ada di sini, mungkin aku tak sendirian .::

<< Home